Vítejte v oficiálním obchodě výrobce cestovních zavazadel travelite.

Vrácení zboží a reklamace

A. Vrácení zboží


Vybrali jste si produkt a po jeho vyzkoušení zjistili, že vám z nějakého důvodu nesedí? Z vlastní zkušenosti víme, že i taková situace může nastat. V tomto případě můžete využít možnost nepoužité zboží vyměnit či vrátit do 30 dnů ode dne dodání. Na vyřízení celé záležitosti máte více času než jen 14denní lhůtu, kterou ukládá zákon.

Stačí splnit následující podmínky:

  • Vrátit můžete jakékoliv zboží zakoupené na travelite.cz, a to až do 30 dnů od data dodání.
  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, v originálním nepoškozeném obalu. Pokud byly na zboží připevněny visačky, musí být i na vraceném zboží.
  • Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.
  • Pokud chcete za zboží vrátit peníze, prosíme Vás o uvedení čísla bankovního účtu.
  • Výdaje spojené s dopravou zboží od zákazníka k nám hradí zákazník. V případě výměny Vám zašleme nové zboží zpět.
  • Zboží nám zašlete na adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno.

V případě nesplnění uvedených podmínek si vyhrazujeme právo vrácení/výměnu neuznat a zboží Vám zašleme zpět. V takovémto případě Vám bude účtována přeprava zboží k Vám dle standardního ceníku dopravy a zboží dodáno přepravcem dle Vašeho výběru.


B. Reklamace


Pro uplatnění reklamace kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 722 933 770 nebo nám pošlete zprávu prostřednictvím webového formuláře

Zboží, které chcete reklamovat, zašlete na adresu:

Shopen Group s.r.o.
Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika


Reklamace jsou vyřizovány na základě informací uvedených v Reklamačním řádu.


V případě zájmu o záruční či pozáruční servis kufrů travelite doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis této značky v České republice:


Věříme, že se nám podaří vzniklé problémy společně vyřešit k co největší spokojenosti.

Vrácení zboží a reklamace

A. Vrácení zboží


Vybrali jste si produkt a po jeho vyzkoušení zjistili, že vám z nějakého důvodu nesedí? Z vlastní zkušenosti víme, že i taková situace může nastat. V tomto případě můžete využít možnost nepoužité zboží vyměnit či vrátit do 30 dnů ode dne dodání. Na vyřízení celé záležitosti máte více času než jen 14denní lhůtu, kterou ukládá zákon.

Stačí splnit následující podmínky:

  • Vrátit můžete jakékoliv zboží zakoupené na travelite.cz, a to až do 30 dnů od data dodání.
  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, v originálním nepoškozeném obalu. Pokud byly na zboží připevněny visačky, musí být i na vraceném zboží.
  • Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.
  • Pokud chcete za zboží vrátit peníze, prosíme Vás o uvedení čísla bankovního účtu.
  • Výdaje spojené s dopravou zboží od zákazníka k nám hradí zákazník. V případě výměny Vám zašleme nové zboží zpět.
  • Zboží nám zašlete na adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno.

V případě nesplnění uvedených podmínek si vyhrazujeme právo vrácení/výměnu neuznat a zboží Vám zašleme zpět. V takovémto případě Vám bude účtována přeprava zboží k Vám dle standardního ceníku dopravy a zboží dodáno přepravcem dle Vašeho výběru.


B. Reklamace


Pro uplatnění reklamace kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 722 933 770 nebo nám pošlete zprávu prostřednictvím webového formuláře

Zboží, které chcete reklamovat, zašlete na adresu:

Shopen Group s.r.o.
Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika


Reklamace jsou vyřizovány na základě informací uvedených v Reklamačním řádu.


V případě zájmu o záruční či pozáruční servis kufrů travelite doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis této značky v České republice:


Věříme, že se nám podaří vzniklé problémy společně vyřešit k co největší spokojenosti.