Vrácení zboží a reklamace
A. Vrácení zboží
Stačí splnit následující podmínky:
- Vrátit můžete jakékoliv zboží zakoupené na travelite.cz, a to až do 30 dnů od data dodání.
- Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, v originálním nepoškozeném obalu. Pokud byly na zboží připevněny visačky, musí být i na vraceném zboží.
- Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.
- Pokud chcete za zboží vrátit peníze, prosíme Vás o uvedení čísla bankovního účtu.
- Výdaje spojené s dopravou zboží od zákazníka k nám hradí zákazník. V případě výměny Vám zašleme nové zboží zpět.
- Zboží nám zašlete na adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno.
V případě nesplnění uvedených podmínek si vyhrazujeme právo vrácení/výměnu neuznat a zboží Vám zašleme zpět. V takovémto případě Vám bude účtována přeprava zboží k Vám dle standardního ceníku dopravy a zboží dodáno přepravcem dle Vašeho výběru.
B. Reklamace
Shopen Group s.r.o.
Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika
Reklamace jsou vyřizovány na základě informací uvedených v Reklamačním řádu.
V případě zájmu o záruční či pozáruční servis kufrů travelite doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis této značky v České republice:
- Dolfi1920 , Toužimská 767, hall B3, Praha 9 - Letňany, www.dolfi1920.de
Věříme, že se nám podaří vzniklé problémy společně vyřešit k co největší spokojenosti.
Vrácení zboží a reklamace
A. Vrácení zboží
Stačí splnit následující podmínky:
- Vrátit můžete jakékoliv zboží zakoupené na travelite.cz, a to až do 30 dnů od data dodání.
- Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, v originálním nepoškozeném obalu. Pokud byly na zboží připevněny visačky, musí být i na vraceném zboží.
- Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi v našem obchodě.
- Pokud chcete za zboží vrátit peníze, prosíme Vás o uvedení čísla bankovního účtu.
- Výdaje spojené s dopravou zboží od zákazníka k nám hradí zákazník. V případě výměny Vám zašleme nové zboží zpět.
- Zboží nám zašlete na adresu Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno.
V případě nesplnění uvedených podmínek si vyhrazujeme právo vrácení/výměnu neuznat a zboží Vám zašleme zpět. V takovémto případě Vám bude účtována přeprava zboží k Vám dle standardního ceníku dopravy a zboží dodáno přepravcem dle Vašeho výběru.
B. Reklamace
Shopen Group s.r.o.
Křenová 210/64
602 00 Brno
Česká republika
Reklamace jsou vyřizovány na základě informací uvedených v Reklamačním řádu.
V případě zájmu o záruční či pozáruční servis kufrů travelite doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis této značky v České republice:
- Dolfi1920 , Toužimská 767, hall B3, Praha 9 - Letňany, www.dolfi1920.de
Věříme, že se nám podaří vzniklé problémy společně vyřešit k co největší spokojenosti.